SELECT Partner Program kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: SELECT Partner Program
A Fujitsu gyorsítja az értékesítési partnerek digitalizációs projektjeit
A Fujitsu 3 millió eurót fektet SELECT Partner Programjába, hogy segítse értékesítési partnereit a digitalizáció komplexitásában eligazodni kívánó ügyfelek jobb kiszolgálásában. A programfejlesztések között szerepelnek új felhasználóbarát eszközök, továbbfejlesztett engedmények, és szélesebb körű hozzáférés biztosítása a partnereknek a Fujitsu fontos transzformációs képességeihez.
A Fujitsu új platformmal ösztönzi a partneri együttműködést
A Fujitsu bemutatta SELECT Partner Programja fejlődésének következő lépését: az Ecosystem Platformot. A partnerek adatvezérelt korszakban való boldogulását segítő platform olyan dinamikus teret bocsát rendelkezésre, ahol az ügyfelek meglévő és új partnerekkel együttműködve innovációkat hozhatnak létre és új üzleti értéket teremthetnek. A platform funkcióival a partnerek többféle szinten léphetnek interakcióba: népszerűsíthetik saját értéknövelt megoldásaikat és innovációikat vagy „kihívásokat” hirdethetnek meg a partneri együttműködésben lebonyolítandó, új ügyfélprojektekhez.
A Fujitsu a COVID-19 világjárvány alatt kiemelten támogatja SELECT partnereit
A Fujitsu bemutatta a SELECT viszonteladó partnereknek a COVID-19 világjárvány idején kínált célzott ösztönzőket és továbbfejlesztett támogatási konstrukciókat. Az intézkedések között a viszonteladóktól vásárló végfelhasználó ügyfeleknek nyújtott cashflow-megoldások és a SELECT partnerek számára elérhető vonzó kedvezmények szerepelnek.
Ismét bajnoki státuszt szerzett a Fujitsu
A Fujitsu SELECT Partner Program ismét a „bajnokok” szegmensében kapott helyet a legújabb Canalys Leadership Matrix* szerint – ami arról tanúskodik, hogy a Fujitsu változatlanul az egyik legkedveltebb együttműködő partner a viszonteladók körében. A viszonteladói piacra szakosodott Canalys elemzőcég immár harmadik éve sorolja a Fujitsut a bajnokok szegmensébe – elismerve az általa nyújtott műszaki támogatás színvonalát és a vele folytatott együttműködés gördülékenységét.
„Champion” besorolást kapott a Fujitsu
A Fujitsu SELECT Partner Programja immár másodszor is a „Champion” kategóriában végzett a viszonteladói csatornát vizsgáló piacvezető elemzőcég, a Canalys értékelésében. A rangos elismerés odaítélésekor a Canalys tapasztalt elemzői a szállítói összehasonlításban szerzett magas pontszám mellett a viszonteladói program kiváló stratégiáját, befektetéseit és végrehajtását is figyelembe vették.
A Fujitsu díjazta legkiválóbb hazai partnereit a SELECT Partner Program keretében
A Fujitsu átadta legkiválóbb hazai üzleti partnereinek a SELECT Partner díjakat. Az idei Fujitsu Day alkalmából a színes program mellett a vendégek egy díjátadó gálán is részt vehettek, ahol a magyarországi Fujitsu szervezet értékeli partnerei és disztribútorai egész éves munkáját.
Cikkgyűjtő
További híreink
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.